Indlæser
Kerneweekend på Spejdercenter Æbleskoven
Dato og tid
Fredag d. 27. november 2020 kl. 19.00:00 til søndag d. 29. november 2020 kl. 11.00:00
Tilmeldingsfrist
Lørdag d. 28. november 2020 kl. 16.00:00
Sted
Spejdercenter Æbleskoven,
Strandvejen 51, Daugårdstrand,
8721 Daugård
Spejdercenter Æbleskoven
Strandvejen 51, Daugårdstrand
8721 Daugård
Kerneweekend på Spejdercenter Æbleskoven
Arrangementsbeskrivelse
Vi mødes atter på Spejdercenter Æbleskoven til arbejds-, hygge- idéudvekslingsweekend.Program for weekenden:
Fredag den 27. november 2020.
19:00 Ankomst, indkvartering og hygge.
Lørdag den 28. november 2020.
Kernemøde med nyt fra centret og bestyrelsen.
Søndag den 29. november 2020.
8:00 Morgenmad og oprydning.
11:00 Tak for denne gang.
Kom meget gerne med dine input og idéer.
Det er ikke et krav, at du kan alle dagene i weekenden, du er velkommen, det du kan.
Retningslinjer vedr. COVID-19
Spejdercenter Æbleskoven følger retningslinjerne og anbefalinger, fra myndighederne og KFUM-Spejderne i Danmark, og har ekstra fokus på hygiejne og mulighed for at holde afstand.
Vi anbefaler at du:
- Medbringer egne arbejdshandsker.
- Bærer mundbind (eller visir) når du er indendørs.
- Holder afstand til andre personer.
- Er særlig opmærksom på håndhygiejne.
- Ikke møder op, hvis du har symptomer på COVID-19 som typisk er: tør hoste, ondt i halsen, feber, hovedpine, vejrtrækningsbesvær og muskelsmerter.
- Installere appen smitte|stop på din telefon: https://smittestop.dk.
På grund af forsamlingsforbuddet, må vi højst være 10 personer på centret.
Du kan læse mere og finde opdaterede anbefalinger på: www.coronasmitte.dk og www.spejdernet.dk/corona.
Kernernes mål består af tre dele:
- Drift, vedligehold og ledelse af centret.
- Vær med til at holde Æbleskoven tiptop. - Vedligehold, opdatering, uddannelse og udvikling af nye aktiviteter.
- Vær med til at afprøve nye og gamle aktiviteter samt ideudvikle. - Hygge, sociale aktiviteter og medarbejderpleje.
- Bliv en del af fællesskabet og netværket omkring Æbleskoven.
Tilmelding
Tilmelding foregår med NemTilmeld.
Det er gratis at deltage.
Husk at skrive hvilken dage du deltager ved tilmelding.
Der kan overnattes i sovesal, shelter og medbragt telt/hængekøje.
Husk at medbringe sovegrej.
Har du brug for et lift, så skriv i Kernernes Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/kernerne/ så får vi arrangeret noget samkørsel.
Spørgsmål kan stilles til:
Martin Berggreen Gæbe, mail: mg@gm-plast.dk, Tlf.: 40 73 77 33
Erik Lindholm Bundgaard, mail: erik@lbundgaard.dk, Tlf.: 23 20 83 70
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Tilmelding til dette arrangement bliver håndteret med NemTilmeld.
Hvis du selv holder arrangementer, kan du prøve NemTilmeld's tilmeldingssystem for 0 kr. til dit næste arrangement.